środa, 11 września 2013

Back to school :D

Cześć. Więc na waszą prośbę taki będzie temat tego posta :P W sumie nie mam tak na serio dużo do pisania ale postaram się trochę czasu wam zająć... Więc do dzieła.
Właśnie poszedłem do technikum gastronomicznego i jestem w klasie pierwszej i wcale nie jest tak źle w nowej szkole. Przynajmniej ludzie są normalni i nie bawią się w tak zwane "koty". Moja szkoła ogólnie reprezentuje wysoki poziom jeżeli chodzi o gastronomię i są tego dobre i złe strony:
Dobra to taka że będziemy mieli więcej wiedzy praktycznej i teoretycznej aby zdać test zawodowy. A zła to taka że po prostu będzie sporo nauki. Przedmioty typu fizyka, chemia itp. mam tylko w 1 i 4 klasie. Dlaczego w 4 klasie? Bo powtarzamy do matury. Szkoła jest dosyć duża ale nie jest tak trudno się połapać gdzie iść do sali. Ludzie w tej szkole jak już mówiłem są spoko i pomimo że się nie zna dużo osób to tak na prawdę wszyscy sobie nawzajem pomagamy, oczywiście są wyjątki ale to w każdej szkole tak już jest.
A więc nowa szkoła jest na razie na duży PLUS :)
A wam jak na razie leci w szkole? I czekam na 4 października bo wychodzi płyta na którą czekam już od czasu kiedy było wiadomo że są nad nią prace a dokładniej chodzi o " DEMONOLOGIE 2''
Na dzisiaj tyle :P A no i jeżeli macie jakieś pomysły na kolejne posty to serdecznie zapraszam do dawania propozycji tam niżej w komentarzach :) Cześć :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz