sobota, 7 września 2013

Szkoła :D

siema... I nareszcie weekend. Szkoła nie jest taka zła jak myślałem. W 1kl jest strasznie dużo lekcji i brakuje mi czasu na pisanie ale może jakoś to pogodzę. Weekend mija mi super bo ciągle mam co robić z kolegami :P Poznałem ostatnio dużo fajnych osób i teraz to już na pewno nie będę się nudził :D
Nie mam jakoś pomysłu jakie tematy poruszać na blogu więc jak macie jakieś życzenia to proszę piszcie w komentarzach bo ja jestem otwarty na wasze propozycje. Cześć :P

9 komentarzy:

  1. :D

    Jeśli będziesz miała wolną chwilę-wpadnij. Nic Cię to nie kosztuje, a może Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? http://czarne-chmury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog :)

    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ^^ obserwuje i licze na revanż ;-]

    malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No zazwyczaj jest tak :)
    Pozdrawiam z Holandii
    Framlii.blogspot.com
    Zaobserwuj !! Mysle ze ci sie spodoba !

    OdpowiedzUsuń
  5. Może back to school ^^ ?
    Ja jestem już w 2 ;D
    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam , jeśli się spodoba , zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Back to school to dobry pomysł ;)

      http://lekcjamody.blogspot.com/
      Każdy kto zaobserwuje może liczyć na rewanż ;)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubie szkooly ;D

    Zapraszam do mnie :
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń