piątek, 5 lipca 2013

Alfabet tego co lubię :)

Cześć. Dzisiaj dzień był świetny. Najpierw jak wstałem to wziąłem świadectwo i zdjęcia i do szkoły sprawdzić listę i tak jestem przyjęty. Potem do domu do 16 no i na dwór całą ekipą :D
Klasę poznam dopiero w poniedziałek ale i tak się cieszę że się dostałem.
No i wpadłem na pomysł że napiszę od A do Z co lubię :D
Więc ja lubię:
A- Arbuzy
B- Biegać
C- Czekoladę
D- Dziewczyny
E- (BRAK)
F- Filmy
G- Gry
H- Harrego Pottera (jako film i książke)
I- Internet
J- Jagody
K- Komentarze pod postami na blogu
L- (L)egię Warszawa
M- Muzykę
N- Naleśniki!!
O- Obijać się
P- Piłkę nożną, Pisać bloga
R- Rower
S- Sport
T- Truskawki
U- (BRAK)
W- Wakacje
Z- Zwierzęta
Na dzisiaj tyle i postaram się coś napisać w niedziele. Zapraszam do komentowania i obserwowania.   Cześć :)

2 komentarze:

  1. fajny pościk. ;) *O*
    http://attka-attkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i na pewno wpadnę na twojego bloga :D

      Usuń