wtorek, 2 lipca 2013

Muzyka :)

Cześć. Dzisiejszy dzień nie był jakiś świetny bo spałem do 15 a potem nie miałem siły wyjść na dwór.
Więc to tyle w opisie dnia bo nie ma co opisywać :)
Tak jak jest w tytule posta napiszę coś o muzyce. Ja osobiście słucham rapu jest to dla mnie muzyka z największym przekazem. Oczywiście nie mam nic do tego jeżeli ktoś sobie słucha czegoś innego bo przecież o gustach się nie dyskutuje. Moją ulubioną muzykę robi FIRMA słucham głównie ich ale oczywiście bardzo lubię też Hemp Gru i WSRH. To ostatnie najmniej ale też jest to świetna muzyka. Ogólnie rap jest dla mnie taką muzyką że nawet jak nie za bardzo lubię jakiegoś rapera to nie znaczy że żadna jego piosenka nie jest dla mnie genialna :D
Ale jestem podejścia że każdy ma swój styl i nie można tego zmienić :)
Na dzisiaj tyle więc piszcie w komentarzach co myślicie o blogu i obserwujcie. Cześć

4 komentarze:

  1. Lubię rap ale od czasu do czasu ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak osoba wyżej. Lubię rap, ale tylko posłuchać go sobie czasami :3

    tysia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń