środa, 17 lipca 2013

Muzyka

Cześć. Jak obiecałem dzisiaj jest notka. Ale ja jestem słowny heh. Dzisiaj dodałem playlistę na bloga jest 10 piosenek i mam nadzieje że każdy coś dla siebie znajdzie jest głównie Rap ale wstawiłem też jedną piosenkę taką zwykłą :D
Jak już mówimy o muzyce to jak już wiecie kocham rap i głównie słucham Słonia, Bosskiego i KaeN'a.
Muzyka jest dla mnie czymś ważnym nawet bardzo ważnym bo każdy dzień kiedy nie słucham muzyki jest bardzo nudny i dosyć nieudany. Też musicie minimum rano i wieczorem słuchać muzykę? Bo ja muszę.
Dzisiaj głównie byłem na osiedlu z kolegami ale nie było nudno :)
Ostatnio wstaję o 12 albo i o 13 i mam zawsze dylemat czy poczekać godzinę na obiad czy jeść jeszcze śniadanie.
Ostatnio powoli wzrasta a potem opada wasza liczba czyli osoby czasem odwiedzają a czasem nie odwiedzają mojego blog no ale jakoś żyję.
Aaa zapraszam na fanpage dotyczącego serii Harry Potter
Na dzisiaj tyle więc CZEŚĆ
I macie link do fanpage zapraszam --->  LINK

2 komentarze:

  1. Mam tak samo jeżeli chodzi o muzykę ;3 Muszę, muszę inaczej dzień jest beznadziejny. W jakiś sposób motywuje mnie ona do życia ;3

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com +obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń