poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Bieganie

Siemka. Jak w tytule dzisiaj będę pisał o bieganiu. W moim mieście zorganizowane zostały zawody które odbędą się za tydzień i zgłosiłem się do biegów na 100 i 10.000 metrów są to moje dystanse w których czuję się mocny i przyznam się że za długodystansowe biegi mam już kila medali ale że tu będą ludzie z całego miasta mogę mieć problem... O zawodach wiedziałem już kilka dni temu i już się zacząłem przygotowywać przez ten tydzień będę miej pewnie pisał bo teraz czeka mnie dużo trenowania abym był w pełni formy :D Będę rywalizował z moim kolegą którego znam od piaskownicy i to będzie najgorsze w tym wszystkim bo nienawidzę rywalizować z przyjaciółmi :)
Ostatnio nic się u mnie nie dzieje a u was jak? Cześć niedługo coś napiszę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz