niedziela, 25 sierpnia 2013

Internet

Hej :D Od razu przepraszam za tą nieobecność ale niestety najpierw się przygotowywałem do zawodów, potem były zawody a gdy wróciłem do domu okazuję się że mój brat cioteczny wykorzystał ponad 10 GB internetu przez jeden dzień (niestety mam internet bezprzewodowy i mam limit około 25 GB)
I nie miałem jak nic wstawić więc serdecznie was przepraszam. W rok szkolny który niedługo się zaczyna trochę może nadrobię :)
No i udało mi się zdobyć medal jeden ale jak cieszy... Na 100 metrów zabrakło mi jednego dużego kroku do 3 miejsca a na 10.000 metrów udało się zdobyć srebro. W tym drugim biegu zabrakło mi jakieś 250 metrów do pierwszego ale i tak jestem z siebie zadowolony a wygrał facet ponad 35 lat a biega już prawie 4 lata więc miałem z nim małe szanse ale i tak jestem z siebie dumny. Już do końca wakacji zostało tydzień ale wakacje uznaję za udane bo na serio się świetnie czasami bawiłem :) Ale trzeba cieszyć się tym co zostało.
Jest to już 40 post i cieszę się że aż tyle wytrwałem i dziękuję wam że ciągle jesteście :D
Na dzisiaj już koniec i życzę wam udanej końcówki wakacji :) Cześć :P

1 komentarz: