poniedziałek, 27 maja 2013

Brak postów :(

Siemka. Przepraszam że nic ostatnio nie napisałem ale byłem w szpitalu z okropnym bólem brzucha i serca na szczęście już jest wszystko okej. Dzisiaj jeszcze w szkole nie byłem ale jutro już idę. Nie miałem jak wam coś napisać i bardzo za to przepraszam. Teraz szykuje nam się długi weekend więc postaram się pisać wam częściej. Nic się dzisiaj nie działo leżałem, grałem, muzyki słuchałem i tak mi miną dzień. Na dzisiaj tyle ale postaram się coś więcej napisać w czwartek bo to już będzie wolne. Cześć :)

2 komentarze:

  1. super post /eniia-blog.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) właśnie sprawdzam :) mam nadzieje że jesteś stałą czytelniczką tego bardzo narazie skromnego bloga :)

      Usuń