środa, 29 maja 2013

Nareszcie weekend!!

Cześć. Chciałbym powiedzieć że " Jest grubo po 9, mój ukochany piątek..." ale nie powiem bo nareszcie jakiś długi weekend. Szkoła ostatnio strasznie mnie męczy i pochłania bardzo dużo czasu :( Mam jedno zagrożenie z chemii ale to już niedługo poprawię. Dzisiejszy dzień był całkiem udany ale jak zwykle ktoś się musiał przyczynić do tego aby go mi zepsuć. Byłem w szkole jak większość z was ale miałem wf i tylko 3 lekcje więc nie mogę narzekać :) Po ogarnięciu się i po obiedzie poszedłem do kolegi i jakoś dzień miną. Było nas 4 ale nie obeszło by się gdyby nie przyszła jedna bardzo ale to bardzo denerwująca koleżanka :( Ale nie udało jej się zepsuć mi takiego zajebistego dnia :D A wam jak miną dzień? Jak macie czas to napiszcie w komentarzu :) Do jutra.

2 komentarze:

  1. o 1 raz widzę bloga chłopaka :D
    Mnie też szkoła ostatnio bardzo męczy, ale zagrożeń nie mam :) Zdjęcia do postów!! :*
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dobrze że 1 raz widzisz :) Mam nadzieje że Cię coś tu zainteresuje i będziesz stałą czytelniczką :D

      Usuń