środa, 15 maja 2013

Nie mam pomysłu co tu wpisać :)

Siemka :P No i nie pojechałem dziś na mecz bo zawaliłem fizykę głównie wzory i jutro je poprawiam na szczęście tylko drugą klasę. U mnie po za nauką i wychodzenia na dwór z moim kumplem nic się nie dzieje nawet teraz nie mogę wyjść na rower bo go pożyczyłem koledze z osiedla więc dodatkowo nie ma co robić :( U mnie pogoda jest nawet ogarnięta tylko czasem tak wieje że nie można się skupić na nauce. Właśnie się zarejestrowałem do szkoły i jutro idę złożyć wstępne podanie :) Za 5 minut idę się uczyć więc jutro lub w piątek coś znów napiszę. No i mam do was prośbę jeśli przeczytasz to albo innego posta to skomentuj napisz co chciałbyś/ chciałabyś aby tu się pojawiło bo nie mam narazie pomysłów na nowe posty a może wy jako nieliczni pomożecie z góry dziękuje aaa no i nie obrażę się za wklejenie linku na swojego bloga więc do następnego posta jutro lub w piątek. CZEŚĆ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz