niedziela, 12 maja 2013

Trochę nudno ale bezdeszczowo

Cześć wam :P Dzisiaj dzień u nie był dosyć nudny wstałem sobie o 12 i dalej trochę się musiałem pouczyć bo jutro poniedziałek :/ Właśnie rejestrowałem się na stronie do szkoły średniej bo już będę kończył gimnazjum. Nie jestem jakimś wybitnym uczniem taki bardziej przeciętny no i złożyłem do 3 techników na gastronomie, mechanik i logistykę, dobra nie zawracam wam głowy szkołą bo nie chcecie o tym myśleć jeszcze w niedziele. Pogoda była taka średnia nie za ciepło ale deszcz nie padał przynajmniej to dobre. W środę idę na kolejny mecz nie mogę się już doczekać a no i dzisiaj ledwo mówię bo wczorajszym dopingu :P Jutro nic nie napiszę bo będę miał dużo nauki nawet bardzo ale w środę po meczu napiszę. Mam prośbę jeśli ktoś to czyta i pisze bloga to niech wstawi linka będę bardzo wdzięczny nawet bardzo. Więc do środy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz