sobota, 11 maja 2013

Fajny nawet bardzo fajny dzień

Siema, siema, siema :D Dzisiejszy dzień był zajebiście udany mam nadzieje że wasz też (o ile ktoś to dzisiaj czyta) Rano nic ciekawego byłem sam i głównie sprzątałem i grałem na konsoli ale o 15 zaczął się mój dzień tak na serio :) O 15.20 spotkałem się z kolegami i poszliśmy na MECZ mecz był przezajebisty :D w sumie nie tyle co mecz co nasz doping mówię wam był obłędny stadion mamy mały na około 3-5tyś osób a w młynie gdzie jest doping jest ołoło 100-200 osób więc nie tak dużo ale dzisiaj daliśmy czadu :P Kolega mieszka 1km od stadionu i nas słyszał mówię wam było genialnie ja przez pół meczu machałem flagą i podpalałem chłopakom petardy i race a drugie pół to flagi powiesiliśmy i był ostry pierdolnik :D dobra nie zanudzam już was tym meczem :D Potem wracaliśmy w około 60 osób i byłem w domu już po 19. Teraz piszę tu i na fb więc do następnego postu który napiszę jutro lub w poniedziałek. Mam nadzieje że się nie zanudziliście to czytając o ile ktoś to wgl czytał. Aaa no i mam do was prośbę... Czy mogli byście wstawić na swojego bloga link do mojego byłbym wdzięczny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz