piątek, 7 czerwca 2013

Coś się dzieje?

Cześć. Ostatnio spada bardzo liczba wchodzących na profil z czym się wiąże mniejsza liczba czytających posty. Trochę smutno ale jakoś może przeżyję :)
Ostatnie noce są nieprzespane bo dużo myślę o rzeczach i rozmowach z ludźmi na które się nie odważę ale chyba każdy ma taki dziwny czas. Mi się akurat teraz to załączyło i nic na to nie poradzę niestety. Szkoła już mnie tak nie męczy chodź mam jeszcze jedno zagrożenie ale o nie się już nie martwię ponieważ w środę idę na poprawę :) Wracając do tematu posta. Dzisiaj się pokłóciłem z dosyć bliską mi osobą i trochę się źle czuję z tego powodu. Mam nadzieje że niedługo wszystko się uspokoi u mnie. Dzisiaj dzień był taki 50/50 bo od rana do 19 był okey ale od 19 do 20 nie było fajnie bo się wtedy pokłóciłem i poszedłem do domu. Ale od razu po wejściu do domu humor mi się trochę poprawił bo leciał "Harry Potter" a że kocham ten film to go obejrzałem no i niedawno się skończył. No i na dziś to tyle więc Do jutra lub niedzieli. Siemka :)

1 komentarz:

  1. Dzięki. Fajnie że Ci się podoba no i już obserwuję tamtego bloga :)

    OdpowiedzUsuń