wtorek, 4 czerwca 2013

Zalatany

Cześć :) Dzisiaj jestem bardzo zalatany i wpadłem teraz na chwilę do domu i pomyślałem że coś tu napiszę więc za chwilę idę odebrać telefon bo kolegi brat naprawiał ( ma komis z telefonami i się zna na tym)
Musiałem dzisiaj zrobić 3 referaty potem je drukowałem i taki cały dzień. Jako że nie mam za bardzo pomysłu co tu wpisać dalej to napiszę kilka faktów o mnie :)

1. Jestem śpiochem
2. Dużo jem a nie tyje
3. Kocham W-F
4. Bardzo lubię rysować
5. Uwielbiam motoryzację
6. Nienawidzę wstawać rano do szkoły
7. Zawsze mam problem z zapamiętaniem czy zamknąłem drzwi
8. Dużo biegam i jeżdżę rowerem
9. Czas zazwyczaj spędzam z 6 moimi kolegami
10. Kocham muzykę
11. Moje ulubione kolory to niebieski, zielony, czerwony i czarny (ten tylko lubię jako kolor bluzy, koszulki lub spodni)
12. Zawsze mam mało czasu
13. Jak nie wejdę chociaż raz na gg i fb to źle się czuję
14. Mam wielki szacunek do dziewczyn
15. Nie mam dziewczyny :(  (i to jest najgorsze)

Na dzisiaj tyle. Muszę iść po telefon. Chce widzieć dużo komentarzy!! Cześć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz