niedziela, 9 czerwca 2013

Motywacja?

Cześć. Dzisiaj znów pojawił się komentarz że fajnie piszę. Cieszą mnie takie komentarze i motywują do pisania tak samo jak motywuje mnie również liczba wyświetleń postów ale ta ostatnio bardziej zniechęca niestety. Posty będę pisał tak czy inaczej bo bardzo to polubiłem. Fajnie jest wejść na główną stronę i zobaczyć że jest kilka wyświetleń i komentarzy jak zawsze na nie odpisuję :) Bardzo mnie smuci fakt że bardzo mało osób czytało ostatnie posty ale mam nadzieje że to się zmieni. Cieszy również mnie to że ktoś obserwuje mojego bloga i dziękuję za to bo to również mnie motywuje. Dzisiaj dzień był zwykły czyli nauka i komputer. Już zostało tylko 19 dni do wakacji i się cieszę ale muszę jeszcze poprawić chemię. Fajnie by było gdyby ktoś polecał mojego bloga i obserwował, komentował i czytał. Aaa no i bym zapomniał dzisiaj mój ukochany film leci na TVP2 mianowicie "Sala samobójców". Będziecie oglądać? Więc zapraszam do obserwowania, komentowania no i polecania mojego bloga bo chcę was więcej i więcej. A to motywuje :) CZEŚĆ!!

2 komentarze:

  1. Hej ;) Jestem zaskoczona tym, że piszesz bloga - że chłopak hahah życzę powodzenia w blogowaniu , i faktycznie nie ma co się okłamywać piszesz bardzo bardzo fajnie ! :D Obserwuję
    i zapraszam do siebie

    http://black-and-whitee.blogspot.com/

    http://uwierz-w-swoje-marzenia.blogspot.com/

    oba blogi moje pierwszy prowadzę od dłuższego czasu a drugi dopiero co stworzyłam piszę na nim opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemka :) Dzięki i miło mi że komuś się podoba i ktoś chce obserwować. Jutro na 100000% wpadnę na twoje blogi.

      Usuń