czwartek, 20 czerwca 2013

Już tylko kilka dni

Siemka. Już tylko kilka dni do wakacji. Ja się bardzo cieszę wy pewnie też. Nie byłem dzisiaj w szkole i nic głównie nie robiłem bo wstałem przed 14. Potem przyszedł do mnie kolega po książki bo musi się uczyć na poprawę a swoje już sprzedał młodszemu koledze. Ja już też mam kupca na książki ale ja dopiero sprzedam je po zakończeniu roku. Zawsze pare groszy się przyda. Właśnie oglądam mecz Hiszpanii no i ostro jadą :) Dzisiaj też byłem na murawie i trochę grałem w piłkę nożną. Zostało już tylko 8 dni do wakacji no i myślę że będę pisał tak jak piszę w kilkudniowych odstępach. W sumie to nigdzie nie jadę więc tak czy inaczej będę na 100% pisał. Na dzisiaj tyle więc zapraszam do komentowania tego co wam się tu podoba i nie podoba, obserwowania i polecania. Więc Cześć!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz