sobota, 1 czerwca 2013

Niemiecki :D

Cześć. Nie napisałem nic wcześniej bo przepisywałem zeszyt z niemieckiego a potem trochę poszedłem do kolegi :D Rysowałem, grałem czyli to co robię najczęściej. Jutro już niedziela i zaraz do szkoły ale na szczęście już wychylają się zza rogu wakacje :D W wakacje pewnie nie będę nic robił ciekawego. Z kolegami do Warszawy na mecze, do kina, jakieś zakupy bo u mnie w " Mieście" nic nie ma :( Na dzisiaj tyle :) A no i nie obrażę się za jakieś polecenie mojego "bloga" CZEŚĆ :)

4 komentarze:

  1. Siemano : D
    Blog mi się podoba, masz zamiar założyć aska albo już masz, ja tak to podaj. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Cieszy mnie to że ktoś to czyta i komuś się to podoba. Prywatnego aska mam bo takiego blogowego w najbliższym czasie raczej nie będę zakładał ale trzymaj http://ask.fm/pRz3m0

      Usuń
  2. Świetny blooog :D Tylko szkoda że nie ma zdjęć

    rooksana-roox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Fajnie że się podoba. Tak jak napisałem zdjęć nie będzie a może w następnym poście czyli zaraz napiszę dlaczego ich nie ma i pewnie nie będzie. A no i oczywiście zaraz sprawdzam twojego bloga :)

      Usuń